6 Temmuz 2014 Pazar

KİEHL'S ANKARA ARMADA AVM AÇILIŞI


Uzun zamandır takipçisi olduğum ,Kiehl’s sonunda Ankara’ya geldi…
14 Haziran günü bizde Armada avm de Kiehl’sin açılışındaydık,Ankaralı bloggerlar 
olarak Mağazayı baya turladık...



     Kiehl’s 1851 Yılında ,New York’ta özgün bir Eczane olarak kurulmuş,Kişinin cilt sorunlarına yönelik tedavi edici ürünleri fazlaca,Böyle bir markanın şehrime gelmesinden dolayı mutluyum.

Mağazaya girdiğimizde çok sıcak ve sevimli bir yer bizi karşıladı Armada avm nınde hemen giriş katında olmaları ulaşım bakımından çok rahatlık sağlamıs,Mağazayı turlamadan önce bana cilt analizi yaptılar cildim normal çıktı,benim şikayeçi olduğum ufak bir gözenek sıkıntım var ve göz ürünleri benim için çok önemli hemen oradaki uzmanımızdan bu konuda yardım istedim ,Kiehl’sin efsane olan MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE  Serumunu VE MIDNIGHT RECEVERY EYE kremini deneme fırsatım oldu,kesinlikle bu kremler alınacak…


Sanırım bundan sonra Blogta bol bol Kiehl’s ürünleri görüceksiniz…şimdiden favorim olan ve gerçekten etkisini gördüğüm Mıdnıght recevery  göz kremini çok sevdim…Ayrıca bb kremleride muhteşem ,aslında ürünleri sınıflandırmak istemiyorum çünkü gerçekten ihtiyacımıza göre çok güzel ürünler var…



        


 Mağazanın aynı zamanda Erkek bakım bölümüde var,kesinlikle erkeklerinde uğraması gereken bir mağaza Kiehl’s…






Ayrıca Kiehl’s 1997 yılından bu yana Sosyal sorumluluk projelerindede yer alıyor,mağazaya getireceğiniz her boş ambalaj ilk önce puan kartınıza işleniyor daha sonra ambalaj sayısan göre Kiehls den  dudak balmı yada seyahat boy ürünü kazanabiliyorsunuz… Bence muhteşem…








       Mağazadan ayrılırken Naz Hanım bizler için deneme boylarından oluşan
 hediye paketleri mizi verdi,ayrıca hepimizin merak ettiği ürünleri sorup 
onlardanda ekledi…Naz hanıma sıcakkanlı karşılaması ve tatlılığı için çokkk teşekkür ederim.



5 yorum :

  1. Boş ambalaj Kiehl's marka mı olmalı Cerencim, öğrenebildin mi?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Blogunu inceledim ve çok beğendim paylaşımlar için çok teşekkürler takibe aldım bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails